ziro122 In PKC o:

Deel
    ziro122

Aantal berichten : 23
    Punten : 31
    Registratiedatum : 17-04-11
    Leeftijd : 99

ziro122 In PKC o:

Bericht  ziro122 op zo apr 17, 2011 10:26 pm

=======application

Wat is je runescape name/display name*: Ziro122

Wat is je combat p2p en in f2p*: 134& geloof 123

Ben je in staat zovaak mogelijk op deze forum te kijken en begrip zult tonen als wij commentaar geven als je dit niet doet? Als ik het nodig vind om ergnes op te reageren op forum zal ik dat doen, dus als ik te horen krijg dat ik niks post komt dat gewoon omdat ik niks zinnigs weet te vertellen Razz

We hebben regels zou je je aan deze regels willen houden? ofccourse

Ben je bereid aan te geven wanneer je er wel of niet bent? Ligt eraan, als ik moet gaan vertellen waarneer ik op school zit enzo niet, maar vakanties enzo, sure.

ben je in staat om SWIFTKIT/MUMBLE te downloaden voor in-game wars? Ermm, kheb het wel zal is kijken of het nog werkt:p

We hebben veel events we vragen dan ook van je om af en toe met een event mee te doen voor genootschap/betrouwbaarheid/respect zou je dit kunnen waarderen? Als ik tijd heb ga ik wel mee

We kijken naar je actiefheid in-game en op forum, Begrijp je dat we je kunnen kicken als je dit niet meld/inactief staat moeten jullie weten Razz

We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen? Ja sure

=======war application

We houden zo af en toe een war we zoeken hiervoor mensen met goede war ervaringen.

Heb je enige war ervaring? beetje

Als we je vragen om naar een war te komen zou je dan beschikbaar kunnen zijn? ermm vast wel

We gebruiken een soort teamspeak programma genaamd Mumble begrijp je dat als je met wars mee wilt doen dit zal moeten gebruiken? Nou kzit wel eens in de woonkamer op de pc en denk niet dat er mensen op zitten te wachten dat ik tegen de pc loop te praten.

Zou je een screen van je war gear willen posten? zal ik doen

Zou je In de IRC chat zijn als we een war hebben? ja offcourse

Stel we hebben een war je hebt gezegt dat je niet kon komen begrijp je dat als we je toch online zien hier een
    ban[u] voor staat kun je dit respecteren? Ik kan me niet voorstellen dat dit zal gebeuren maar ik begrijp het wel.
    marc_b7
    Admin

Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 22

Re: ziro122 In PKC o:

Bericht  marc_b7 op ma apr 18, 2011 5:26 am

't ziet er allemaal goed uit alleen moet je je plaatje ietsjes kleiner maken haha,

ps: war application hoefde je alleen in te vullen als je mee wilt doen met warren, wil je dit ook?

in ieder geval welkom! cheers

[url

[img][/img]
    ziro122

Bericht  ziro122 op ma apr 18, 2011 9:04 am

marc_b7 schreef:'t ziet er allemaal goed uit alleen moet je je plaatje ietsjes kleiner maken haha,

ps: war application hoefde je alleen in te vullen als je mee wilt doen met warren, wil je dit ook?

in ieder geval welkom! cheers

Oo, kvond me plaatje wel nice zo:p & ik dacht dat die war dinges erbij hoorde Razz
    dragonbakkes

Aantal berichten : 114
    Punten : 133
    Registratiedatum : 24-03-11
    Leeftijd : 20

Bericht  dragonbakkes op ma apr 18, 2011 10:50 am

ziroooootjeeee <3<3<3<3<3
    ziro122

Bericht  ziro122 op ma apr 18, 2011 12:51 pm

dragonbakkes schreef:ziroooootjeeee <3<3<3<3<3

Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie Bakkie bakkie bakkie @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu wo sep 20, 2017 1:55 am