i ninja441 topic :)

Deel
    i ninja441

Aantal berichten : 7
    Punten : 24
    Registratiedatum : 23-01-11
    Leeftijd : 20

i ninja441 topic :)

Bericht  i ninja441 op zo jan 23, 2011 11:51 am

=======application

Wat is je runescape name/display name*: I ninja441

Wat is je combat p2p en in f2p*: 104=f2p 112=p2p

Ben je in staat zovaak mogelijk op deze forum te kijken en begrip zult tonen als wij commentaar geven als je dit niet doet? ja alleen ik vergeet het heel vaak om in teloggen op clan sites

We hebben regels zou je je aan deze regels willen houden? ja tuurlijk

Ben je bereid aan te geven wanneer je er wel of niet bent? ja ik ben er zo vaak mogelijk behalven op zondag niet zo lang

ben je in staat om SWIFTKIT/MUMBLE te downloaden voor in-game wars? ja

We hebben veel events we vragen dan ook van je om af en toe met een event mee te doen voor genootschap/betrouwbaarheid/respect zou je dit kunnen waarderen? ja zeker

We kijken naar je actiefheid in-game en op forum, Begrijp je dat we je kunnen kicken als je dit niet meld/inactief staat: jha dat begrijp ik

We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen? ja ik zal proberen het te vinden en anders kan mijn vriend arragon het me uitleggen

=======war application

We houden zo af en toe een war we zoeken hiervoor mensen met goede war ervaringen.

Heb je enige war ervaring? een beetje ik zat vroeger ook in een cc maar toen was ik niet zo goed

Als we je vragen om naar een war te komen zou je dan beschikbaar kunnen zijn? ja behalven op zondag middag of als er iets met school is

We gebruiken een soort teamspeak programma genaamd Mumble begrijp je dat als je met wars mee wilt doen dit zal moeten gebruiken? ja ik download het zodra we een war hebben

Zou je een screen van je war gear willen posten? ik heb momenteel geen war gear maar als ik war gear heb laat ikdat zo snel mogelijk weten en ook zien

Zou je In de IRC chat zijn als we een war hebben? ja

marc_b7
    Admin

Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 22

Re: i ninja441 topic :)

Bericht  marc_b7 op zo jan 23, 2011 12:22 pm

ik accept je application.

ik zag alleen wel dat je 104 f2p bent ondanks je 99 mage bent en dat de reden is waarom je mag joinen vraag ik je echter nog wel of je je combat snel hoger wilt maken

dus welkom in pkc, blijf zovaak mogelijk op deze forum kijken voor events/discussies Smile!

[url

[img][/img]

Het is nu vr jul 28, 2017 6:40 am