Swift Kit Guild - #pkchillers

Deel
    Dylan

Aantal berichten : 56
    Punten : 112
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 24

Swift Kit Guild - #pkchillers

Bericht  Dylan op ma maa 22, 2010 3:03 pm

Hai, ik ben Dylan [ in-game : Eumg Fish ] en ben de beheerder van #pkchillers (=.
    Vandaar deze guild voor jullie allemaal voor te laten zien dat het maar hooguit 5minuten duurt dat je registerd bent en gewoon alles kan doen zoals [ik/wij] al veel deden (=.

Stap 1 : Swift - Kit Downloaden.

- Ga naar de aangegoven Website : http://www.swiftkit.net/ en download het installatie pakket.
    Als het is voltooit met downloaden installeer het gewoon op normale wijzen, er zal nu een pictogram verschijnen op je bureaublad ( als je het natuurlijk hebt aangeklikt).

Stap 2 : Open Swift-Kit

- Open het Porgramma Swift-Kit (swiftkit) dan zal je dit weergegeven krijgen : Druk vervogens op (Launch Swiftkit.

Stap 3 : Na het begin!

- Na dat onderdeel zal je dit tezien krijgen [ Druk vervolgens op Creat a account en volg de instructies ]

Stap 4 : En verder?

- Je bent all op de helft Surprised! klik op [show Internal Untilities]

Stap 5: Het chat menu..

- okay, we gaan goed nog effetjes (; je hebt nu dit. een noticie blok , pacman , een zakje en tenslot een stopwatch : klik op de pacman

Stap 6 : Het Chat connection menu

- Bijna! je zult nu een paar balken zien schrijf bij NickName: jounaam (voor de chat) en Channel : #pkchillers en connection daarna. Veel mensen zien opeens een dat je iets moet typen of aanklikken dat is ook zo typ onder deze witte pagina met de waarschuiwingen 'i agree'.

Stap 7 : Hoera! in de channel #pkchillers finally!

- je bent nu geconnection met je naam (= en verder?? schrijf /ns register pass pass email email dus /ns register w8woord w8woord jeemail@email.nl jeemail@email.nl.

Stap 8 : E-mail nakijken

- Ga naar je E-mail en kijken naar de E-mail van Swift-Kit er staat een code in /?????????
    copier dat in de chatbalk in #pkchillers [ je hebt je nu registerd].

Stap 9 : de chat opstions

- boven de Chat staat #pkchillers , SwiftIRC , Start klik op Start je ziet nu opstions zien staan maar ook Set-auto-iddif : typ daar je wachtwoord in waarmee je hebt geregisterd klik daarna op ok en druk op opstions je zult nu dit krijgen.

Stap 10 : de instellingen

- je ziet dat er bovenaan de opstions staan Connection , Appearance , Appearance 2 en Irc
    Ga naar Irc en zet deze dingen aan/uit

Enable highlighting : aan
    Highlight cureent nickname : uit
    Enable message filtering : uit
    auto rejoin on kick : aan
    Enable timestamps : aan

je ziet dat tussen de aangekruisde vakjes ook add/remove/clear staat.
    klik op add en schrijf daar je naam wat je use in de chat en eventeweel een andere roepnaam van je.

Stap 11 : Terug naar de chat

- De zelfde stappen alleen dan andersom veel mensen drukken bij de packman weer op connect dan kom je 2keer in de channel te zitten maar dat hoef niet! je bent op start en klik je gwn weer op #purecontrol langs start dan zit je gewoon op je net gerigistreerde account (:.

Stap 12 : niet noodzakelijk wel handig!

- je ziet op het heleprogramma bovenin play runescape zo kan je runescape spelen en in de chat actief zijn Smile

- je ziet ook dat er stats zijn typ je naam erin of bevoorbeeld iemand anders naam in voor zijn/hem stats kan handig zijn (:

- je ziet ook dat er vergrootglas staat [ dit gebruik ik zelf niet ] hier kan je spullen opzoeken waar de prijs bij staat

- je ziet ook een wereld bolletje met een bliksemstraal dat is internet hier kun je zoals op normale internet je favorite sites toevoegen

- je ziet ook een meziek noot sleep je mp3. bestanden naar dit vakje en je kunt via daar ook meziek luisteren =].

Bedankt voor het downloaden en gebruiken van Swift-kit

Wij hopen u snel te zien in #pkchillers

Zijn er problemen met de guild stuur me een bericht ingame : eumg fish of gewoon een forum pm.

- Dylan
    - mIRC Moderator Staff #pkchillers Hulp nodig? PKCmoderator@gmail.com

Laatst aangepast door Dylan op za apr 17, 2010 2:22 am; in totaal 2 keer bewerkt
    marc_b7
    Admin

Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Leeftijd : 22

Re: Swift Kit Guild - #pkchillers

Bericht  marc_b7 op ma maa 22, 2010 7:22 pm

omg very nice guide Wink meer worden heb ik er niet voor drunken
    Dylan

Aantal berichten : 56
    Punten : 112
    Leeftijd : 24

Bericht  Dylan op do maa 25, 2010 12:43 am

Als ik zoiets doe doe ik het ofcourse, meteen perfect.
    anders heb je er toch niks aan (: ???

- Dylan
    - mIRC Moderator Staff #pkchillers Hulp nodig? PKCmoderator@gmail.com

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu di nov 21, 2017 9:51 am