apply: Dutchy Rush

Deel

erri77

Aantal berichten : 15
    Punten : 26
    Registratiedatum : 25-08-11

apply: Dutchy Rush

Bericht  erri77 op zo nov 06, 2011 1:00 pm

Wat is je runescape/display name:Dutchy Rush

Wat is je combat lvl p2p/f2p:111/104

Hoe ben je in contact gekomen met deze clan:omdat ik veel vrienden erin heb zitten en ik de clan al een half jaar ken daardoor.

Enige clan ervaringen, zo ja welke:leaden van een clan 2jaar geleden met 4leaders (geen succes clan werd overgenomen door 2leaders clan was 1maand later afgelopen)

We verachten actiefheid in forum & game, we letten hierook op is het mogelijk om actief te blijven:ja maar soms met school niet dan geef ik dat aan

Kun je aangeven Wanneer je er wel of niet bent:ja

Het is mogelijk om mee te doen aan een event of er eentje te hosten, we vragen dit ook van je voor Respect/Betrouwbaarheid/Actiefheid kun je hiervoor zorgen:ja

Over jezelf: ik ben 14 jaar (feb 18 verjaardag), vaak rustig maar bij grappen doe ik graag mee

*NOTE we letten en blijven letten op de hierboven gestelde vragen*

------- War application

:: Pkc doet aan clan wars, we hebben een groep die aan wars van pkc mee doet, door deze application in te vullen vraag je dus of je mee mag doen aan het war team ::

Heb je enige war ervaring:een kleine war ervaring van vroeger

We vragen om bepaald armour te kopen en bij je te houden voor wars is dit mogelijk:ja

Tijdens wars communiceren wij via Skype/Mumble is dit mogelijk:op dit moment niet maar over een paar weken als het goed is wel omdat ik dan laptop ga kopen

Het is de bedoeling dat je naar alles luisterd wat er word gezegt, en ook alle acties uitvoert vormt dit een probleem:nee

marc_b7
    Admin

Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 22

Re: apply: Dutchy Rush

Bericht  marc_b7 op ma nov 07, 2011 10:38 am

Bedankt voor je apply je komt nu in een test periode van 2 weken puur om te kijken of je actief genoeg bent/blijft in ieder geval welkom!

Blijf zoveel mogelijk op dit forum kijken voor eventuele discussies/Events of andere dingen binnen de clan.

[url

[img][/img]

Het is nu di nov 21, 2017 5:23 pm