Aply: Sjonny x

Deel

sjonny x

Aantal berichten : 24
    Punten : 41
    Registratiedatum : 16-03-10

Aply: Sjonny x

Bericht  sjonny x op zo okt 09, 2011 9:29 pm

Wat is je runescape/display name: Sjonny x

Wat is je combat lvl p2p/f2p: 125+10

Hoe ben je in contact gekomen met deze clan: Via Marc b7 zelf, dit is me 3e aply -_-

Enige clan ervaringen, zo ja welke: met teveel xD na 6 jaar rs

We verachten actiefheid in forum & game, we letten hierook op is het mogelijk om actief te blijven: Doe ik=D

Kun je aangeven Wanneer je er wel of niet bent: Natuurlijk, waarom niet?

Het is mogelijk om mee te doen aan een event of er eentje te hosten, we vragen dit ook van je voor Respect/Betrouwbaarheid/Actiefheid kun je hiervoor zorgen: Ik zou zelf ook events willen hosten, dat heb ik in het verleden ookal wel eens gedaan. Alleen ben ik nu de 1e 3-4 weken nog bezig met rapier halen

Over jezelf: Nou.. ik ben robin, 15 jaar (bijna 16 =D) Ben net weer begonnen met Runescape en zou graag weer in de clan willen als dat kan vandaar deze nuttenlozen aply =D

------- War application

:: Pkc doet aan clan wars, we hebben een groep die aan wars van pkc mee doet, door deze application in te vullen vraag je dus of je mee mag doen aan het war team :: Tuurlijk ben ik van de partij =D

Heb je enige war ervaring: Ja, overwinningen alleen haha, we gingen nog trainingen doen met war egt geniaal niemand luisterde;p

We vragen om bepaald armour te kopen en bij je te houden voor wars is dit mogelijk: op het moment dus niet, zoals je al weet ben ik sinds kort weer begonnen met Runescape en heb vlak voordat ik gestopt was alles weggegeven dus ik heb even de tijd nodig om mijn vermogen weer op te bouwen.

Tijdens wars communiceren wij via Skype/Mumble is dit mogelijk:Maar natuurlijk, marco heeft mijn Skype al
    marc_b7
    Admin

Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 22

Re: Aply: Sjonny x

Bericht  marc_b7 op zo okt 09, 2011 9:32 pm

WBBB <3333

en dit x niet quitte Twisted Evil

[url

[img][/img]