Rangedp0 0wn Application

Deel

rangedp0 0wn

Aantal berichten : 2
    Punten : 4
    Registratiedatum : 04-07-11

Rangedp0 0wn Application

Bericht  rangedp0 0wn op di jul 05, 2011 12:24 pm

=======application

Wat is je runescape name/display name*:Rangedp0 0wn

Wat is je combat p2p en in f2p*:111 p2p en 105 f2p

Ben je in staat zovaak mogelijk op deze forum te kijken en begrip zult tonen als wij commentaar geven als je dit niet doet?: ja ik zal er zo vaak mogelijk op kijken

We hebben regels zou je je aan deze regels willen houden? :ja ik hou me aan de regels

Ben je bereid aan te geven wanneer je er wel of niet bent?: ja

ben je in staat om SWIFTKIT/MUMBLE te downloaden voor in-game wars?: ik heb swiftkit al gedownload

We hebben veel events we vragen dan ook van je om af en toe met een event mee te doen voor genootschap/betrouwbaarheid/respect zou je dit kunnen waarderen? :ja ik begrijp dit en zal op alle events wat ik kan komen

We kijken naar je actiefheid in-game en op forum, Begrijp je dat we je kunnen kicken als je dit niet meld/inactief staat: ja dat begrijp ik

We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen? : ja ik kan actief zijn in irc

=======war application

We houden zo af en toe een war we zoeken hiervoor mensen met goede war ervaringen.

Heb je enige war ervaring?: ja ik heb war ervaringen ik Zat in pure clans: Adversity die is 2 keer gesloten daarna zat ik voor 3 jaar in Corrupt Pures en Ik zat in Exclusive Die is ook 2 keer gesloten en heb ook nog in Calamity gezeten. dit zijn alemaal pure clans .

Als we je vragen om naar een war te komen zou je dan beschikbaar kunnen zijn?: ik zal zoveel mogelijk proberen te komen maar als ik niet kan laat ik het van te voren weten.

We gebruiken een soort teamspeak programma genaamd Mumble begrijp je dat als je met wars mee wilt doen dit zal moeten gebruiken?: ja dat begrijp ik

Zou je een screen van je war gear willen posten?: ik heb to low bank komt omdat ik eerst quitted was en toen alles wat ik had gedropt heb dus nu ben ik geld aan het maken voor Gear

Zou je In De Irc Chat Zijn Als we war hebben: ja

Stel we hebben een war je hebt gezegt dat je niet kon komen begrijp je dat als we je toch online zien hier een
    ban[u] voor staat kun je dit respecteren? : ja dat begrijp ik
    marc_b7
    Admin

Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 22

Re: Rangedp0 0wn Application

Bericht  marc_b7 op di jul 05, 2011 12:28 pm

zit wel goed ;P alleen zorg er alsjeblieft voor dat je zo snel mogelijk de juiste reqs hebt Very Happy

anyways welcome Very Happy

[url

[img][/img]

rangedp0 0wn

Aantal berichten : 2
    Punten : 4
    Registratiedatum : 04-07-11

Bericht  rangedp0 0wn op di jul 05, 2011 12:34 pm

marc_b7 schreef:zit wel goed ;P alleen zorg er alsjeblieft voor dat je zo snel mogelijk de juiste reqs hebt Very Happy

anyways welcome Very Happy

oke is goed zal er voor zorgen Smile en thnx Very Happy

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud

Het is nu do jul 27, 2017 12:28 am